Het jaaroverzicht van K3 in 'Het dagboek van K3 - 2016'

20/12/2016
Het jaaroverzicht van K3 in 'Het dagboek van K3 - 2016'

1 jaar Hanne, Marthe en Klaasje met ondertussen 5 keer platina voor 10.000 luchtballonnen, verschillende awards, honderden shows en verschillende tv-programma’s: K3 heeft er een straf eerste jaar opzitten. Reden genoeg om dit allemaal op een rij te zetten in een uniek jaaroverzicht in ‘Het Dagboek van K3 - 2016.’ Vanaf maandag 26 december, zendt NPO Zappelin elke weekdag om 12:50 de vijfdelige reeks uit.

6 november 2015: toen viel in de finale van K3 Zoekt K3 het antwoord waar iedereen op zat te wachten. Kristel, Karen en Josje gaven de fakkel door aan Marthe, Hanne en Klaasje. Naast het enorme succes van hun debuutalbum 10.000 luchtballonnen, stelde K3 vorige maand hun nieuwe album Ushuaia voor. Net zoals met 10.000 luchtballonnen is Ushuaia nu al goed voor 5 maal platina in de Benelux. K3 won het afgelopen jaar ook heel wat awards en stond al op verschillende podia.

Hanne, Marthe en Klaasje speelden dit jaar ook de hoofdrol in verschillende programma’s. Zo hebben ze hun eigen animatiereeks De avonturen van K3, het dansprogramma K3 dansstudio en toveren ze iedereen om in een K3’tje in Iedereen K3. Ze waren ook al te zien in Dit is K3!, Welkom bij K3! en Wij Zijn K3.

K3: “Dit jaar is voorbij gevlogen! We hebben al ontzettend veel leuke en onvergetelijke momenten meegemaakt. We kunnen voor de volle 100% op mekaar rekenen en zijn ons publiek heel dankbaar."

Het dagboek van K3

Vanaf maandag 26 december elke werkdag om 12.45 uur bij Zappelin