Het jaaroverzicht van K3 in 'Het dagboek van K3 - 2016'

14/12/2016
Het jaaroverzicht van K3 in 'Het dagboek van K3 - 2016'

1 jaar Hanne, Marthe en Klaasje met ondertussen 5 keer platina voor 10.000 luchtballonnen, verschillende awards, honderden shows en verschillende tv-programma’s: K3 heeft er een straf eerste jaar opzitten. Reden genoeg om dit allemaal op een rij te zetten in een uniek jaaroverzicht in ‘Het Dagboek van K3 - 2016.’ Op kerstdag, 25 december, zendt VTMKZOOM om 09.40 in primeur het jaaroverzicht uit.

6 november 2015: toen viel in de finale van het VTM-programma K3 Zoekt K3 het antwoord waar iedereen op zat te wachten. Kristel, Karen en Josje gaven de fakkel door aan Marthe, Hanne en Klaasje. Naast het enorme succes van hun debuutalbum 10.000 luchtballonnen, stelde K3 vorige maand hun nieuwe album Ushuaia voor. Net zoals met 10.000 luchtballonnen is Ushuaia nu al goed voor 5 maal platina in de Benelux. K3 won het afgelopen jaar ook heel wat awards en stond al op verschillende podia.

Hanne, Marthe en Klaasje speelden dit jaar ook de hoofdrol in verschillende VTMKZOOM-programma’s. Zo hebben ze hun eigen animatiereeks De avonturen van K3, het dansprogramma K3 dansstudio en toveren ze iedereen om in een K3’tje in Iedereen K3. Ze waren ook al te zien in Dit is K3!, Welkom bij K3! en Wij Zijn K3 bij de kinderzender.

Bab Buelens liet de film als eerste zien aan de 3 meisjes. Hoe hebben zij het voorbije jaar ervaren? Wat waren hun mooiste momenten?

K3: “Dit jaar is voorbij gevlogen! We hebben al ontzettend veel leuke en onvergetelijke momenten meegemaakt. We kunnen voor de volle 100% op mekaar rekenen en zijn ons publiek heel dankbaar. Het is dan ook enorm fijn dat VTMKZOOM het voorbije jaar met deze film op een rijtje zet.”

Naast de première op 25 december 2016, zal ‘Het Dagboek van K3 - 2016’ ook op zaterdag 31 december 2016 te zien zijn om 09.00 in het VTMKZOOM-blok bij VTM. Ook op Studio 100 TV zal je kunnen genieten van het nieuwe programma. ‘Het Dagboek van K3 - 2016’ zal vanaf 01 januari 2017 ook te zien zijn op Studio 100 TV.